آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

انتشار نسخه‌ای جدید از قسمت سوم «پدرخوانده» فورد کاپولا با یک پایان‌بندی متفاوت

  • کد خبر: ۴۱۷۰۰
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
انتشار نسخه‌ای جدید از قسمت سوم «پدرخوانده» فورد کاپولا با یک پایان‌بندی متفاوت
استودیوی پارامونت اعلام کرده که نسخه جدیدی از قسمت سوم مجموعه پدرخوانده ساخته فرانسیس فورد کاپولا با پایان بندی جدید در ماه دسامبر روی پرده سینما خواهد رفت.
به گزارش شهرآرانیوز - به‌گفته‌ سخنگوی استودیوی پارامونت (Paramount Pictures)، نسخه جدید قسمت سوم مجموعه «پدرخوانده» (The Godfather) که اولین‌بار در سال ۱۹۹۰ اکران شد با عنوان جدید «Mario Puzo’s The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone» روی پرده نقره‌ای خواهد رفت. نسخه جدید «پدرخوانده ۳» براساس دیدگاه اصلی کاپولا و نویسنده این فیلم یعنی ماریو پوزو ساخته شده که در زمان اکران نسخه اصلی «پدرخوانده ۳» دستخوش تغییر شده است.
 
 
انتشار نسخه‌ای جدید از قسمت سوم «پدرخوانده» فورد کاپولا با پایان‌بندی متفاوت
 
 
قسمت سوم «پدرخوانده» بعد از گذشت ۱۶ سال از زمان اکران قسمت دوم این مجموعه آماده پخش شد. در داستان این فیلم، به تلاش شخصیت مایکل کورلئونه با بازی آل پاچینو در جهت رهاسازی اعضای خانواده خود از تجارت جنایتکارانه و فعالیت‌های مافیایی تمرکز شده است.
 
 
انتشار نسخه‌ای جدید از قسمت سوم «پدرخوانده» فورد کاپولا با پایان‌بندی متفاوت
 
 
از نکات جالب توجه این فیلم می‌توان به نامزدی ۷ جایزه اسکار و حضور سوفیا، دختر فرانسیس کاپولا، در نقش مری کورلئونه در این فیلم اشاره کرد که با انتقاد گسترده منتقدان مواجه شد.
 
 
انتشار نسخه‌ای جدید از قسمت سوم «پدرخوانده» فورد کاپولا با پایان‌بندی متفاوت


فرانسیس کاپولا در خصوص نسخه جدید «پدرخوانده» ۳ گفته است:


«Mario Puzo’s The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone درواقع چیزی است که من و ماریو در نسخه‌ اورجینال «پدرخوانده ۳» می‌خواستیم بگوییم. چیزی که بعدها به تغییر کرد.
 
من برای پایان‌بندی این داستان، هم ابتدا و هم انتهای فیلم را تغییر دادم و در این بین، برخی صحنه‌ها نیز مجددا تنظیم شده و موسیقی متن هم اصلاح شده است. با تغییراتی که در داستان، تصاویر و موسیقی فیلم ایجاد شد، برای من پایان‌بندی مناسب‌تری برای قسمت‌های اول و دوم پدرخوانده ساخته شده است. باید از جیم جیانوپولوس و استودیوی پارامونت برای اینکه چنین امکانی را برای من فراهم کردند تشکر کنم.»
 
 
انتشار نسخه‌ای جدید از قسمت سوم «پدرخوانده» فورد کاپولا با پایان‌بندی متفاوت

 

فرانسیس کاپولا و شرکت فیلم‌سازی American Zoetrope روی بازسازی ۴K نگاتیو‌های اورجینال این فیلم کار کردند تا درواقع فریم به فریم نسخه‌های جدید تغییر کند. آندرا کالاس (Andrea Kalas) معاون ارشد آرشیو آثار استودیوی پارامونت در این خصوص می‌گوید:


«آقای کاپولا به تمامی مراحل ساخت نسخه جدید این فیلم نظارت داشتند تا نتیجه کار علاوه‌بر اینکه از نظر ظاهری کاملا بکر به نظر برسد، به‌طور کلی و همه‌جانبه بر استاندارد‌های شخصی و دیدگاه‌های کارگردانی او منطبق باشد.»


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->